Πολιτική Επιστροφών

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ)

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

Λόγω της φύσης των προϊόντων της εταιρίας μας, τα οποία έχουν αμεσότητα με την επιδερμίδα, οφείλουμε να τηρούμε ως εταιρία όλους τους κανόνες υγιεινής, επειδή βασικό μας μέλημα είναι η προστασία και διατήρηση της υγείας των πελατών μας.

Γι αυτό τον λόγο οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο, και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.

Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε τις επιλογές:

– Αντικατάσταση Προϊόντος

– Επιστροφή χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώστε έπειτα από επικοινωνία.

H επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει εάν δεν ληφθούν τα προϊόντα ή η απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στα χρήματα που θα επιστραφούν θα περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟΥ ή ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.

Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση. Παρακαλούμε ακολουθείτε πάντα τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1. Με το που παραλάβετε το δέμα σας και διαπιστώσετε ότι ένα ή και περισσότερα προϊόντα είναι σπασμένα θα πρέπει την ίδια μέρα να μας καλέσετε στο 2310 234343 και να μας ενημερώσετε ή να στείλετε email στο info@blos-som.gr με θέμα “Παραλαβή Ελαττωματικού ή Κατεστραμμένου Προϊόντος”.

Βήμα 2. Καλείτε την ημέρα παραλαβής μόνο την πλησιέστερη ACS Courier και ενημερώνετε ότι παραλάβατε ένα δέμα εντός της ημέρας με σπασμένο προϊόν και θέλετε να το επιστρέψετε για αντικατάσταση.

Βήμα 3. Συσκευάζετε το προϊόν στο αρχικό κουτί που σας ήρθε η παραγγελία και το παραδίδετε στον courier την ίδια ημέρα.

Βήμα 4. Η ACS Courier θα επικοινωνήσει μαζί μας με το που παραλάβει το δέμα, για να ξεκινήσει η διαδικασία της αντικατάστασης. Το αρμόδιο τμήμα της Blossom beauty concept θα σας κρατάει ενήμερους για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσω email.

Συσκευάζετε και αποστέλλετε το προϊόν ή προϊόντα στη διεύθυνση μας. Με το που παραλάβουμε και ελέγξουμε την κατάσταση του προϊόντος ή προϊόντων θα επικοινωνήσει μέσω email το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας για να σας ενημερώσει για τα παρακάτω βήματα που ακολουθούνται σε αυτήν την περίπτωση.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Μπορείτε να επικοινωνήσετε ανά πάσα στιγμή με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Blossom beauty concept:

  • στέλνοντας email στο info@blos-som.gr
  • τηλεφωνικώς στο 2310 234343 Δευτέρα εώς Παρασκευή 11.00-17.00 (εκτός αργίες)